GEMEENTEBLADBesluit ambtshalve uitschrijving uit de Basisregistratie Personen (BRP) – meneer/mevrouw M. van de Weert

Bekendmaking voor Huisvesting | Organisatie en beleid in Westland

Geplaatst op Lokaalnieuwsweert.nl op: 25-1-2024

  1. Bekendmakingen Weert
  2. GEMEENTEBLADBesluit ambtshalve uitschrijving uit de Basisregistratie Personen (BRP) – meneer/mevrouw M. van de Weert

Huisvesting | Organisatie en beleid Bekendmakingen

Meer info over Bekendmakingen gemeente

Uit onderzoek van gemeente Westland is gebleken dat onderstaande persoon niet meer woont/bereikbaar is op het adres waar hij/zij volgens de Basisregistratie Personen (BRP) staat ingeschreven. Onderzoek naar het nieuwe adres leverde geen resultaat op. Het college van burgemeester en wethouders van Westland maakt hierbij bekend dat het besluit genomen heeft om de persoonslijst van onderstaande persoon op te schorten. Het betreft:VoorlettersVoorvoegselGeslachtsnaamGeboortedatumDatum Vertrek naar OnbekendM.van deWeert12-11-200212-12-2023Staat uw naam hierboven of weet u waar bovenstaande persoon verblijft, neem dan direct contact op met het KlantContactCentrum (KCC) van de gemeente Westland via 14(0174).Waarom publiceert gemeente Westland dit bericht?De gemeente heeft de taak ervoor te zorgen dat gegevens in de BRP juist, volledig en betrouwbaar zijn. De burger is verplicht om binnen 5 dagen na adreswijziging hiervan schriftelijk aangifte te doen bij de woongemeente.Ondanks herhaalde aanschrijvingen is er van de bovenvermelde persoon geen aangifte binnengekomen. Artikel 3:41, lid 2 van de Algemene wet bestuursrecht geeft de gemeente de mogelijkheid om de beschikking ambtshalve uitschrijving te publiceren als de bekendmaking niet kan geschieden door toezending aan de belanghebbende. Gevolgen van een uitschrijving uit de BRPEen uitschrijving kan nadelige gevolgen met zich meebrengen, zoals geen (reis)documenten meer kunnen aanvragen, financiële ondersteuning in vorm van toeslagen kan worden stopgezet en het niet meer kunnen opbouwen van AOW.BezwaarOp grond van de Algemene wet bestuursrecht kan een belanghebbende tegen dit besluit bezwaar maken bij het college van burgemeester en wethouders. De termijn voor het indienen van een bezwaarschrift is 6 weken en vangt aan één dag ná de datum van deze publicatie.Het ondertekende bezwaarschrift moet in ieder geval bevatten:- de naam en het adres van de indiener;- de datum en een omschrijving van het besluit waartegen het bezwaarschrift is gericht;- de bezwaarmaker moet argumenteren waarom hij of zij het niet eens is met het besluit.Het bezwaarschrift moet worden gericht aan:Burgemeester en wethouders van Westland, Postbus 150, 2670 AD Naaldwijk.Voorlopige voorzieningBij spoedeisend belang is het mogelijk een voorlopige voorziening te vragen bij de Voorzieningenrechter van de Sector Bestuursrecht van de rechtbank 's-Gravenhage, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag, telefoon (070) 381 1492/1317. In dat geval moet belanghebbende eerst een bezwaarschrift hebben ingediend.

Unknown

 Lokaalnieuwsweert.nl Redactie

Lokaalnieuwsweert.nl Redactie

Onze redactie krijgt van de gemeente altijd een overzicht van de laatste bekendmakingen en aanvragen voor vergunningen in Weert. Wij proberen deze altijd z.s.m. op onze site te plaatsen, zodat jij op de hoogte blijft van wat er speelt in jouw omgeving.

Heb je een opmerking over een van de bekendmakingen?

We antwoorden graag op je bericht. Laat het ons weten door contact met ons op te nemen.